Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 18 november 2011

Klänningar och massage

Hallå.

Fan vad det är lätt att hamna i apatins värld när man kommer hem. Idag t.ex. så hade jag planerat att dra till Lindex (5 min promenadavstånd från mig) för att kolla om jag hittar nåt fräckt att ha på mig imurrn när jag drar till Åland för att skaka på mina lurviga, men det slutade med att jag satt med vinterjackan och mössan på vid datorn i säkert en 40 minuter. Och det var inte ens svettigt. Däremot frös jag om mina fötter..... Till sist så skärpte jag mig och satte mig på bussen och drog in till stan istället, där jag hittade denna vackra sak!

H&M hittade jag denna klänning. Och ja, det är jag på bilden.

Tog t.o.m. en suddig bild på mig själv i provhytten och MMSade med texten "Köpa?" till Simza, men jag hade nog redan bestämt mig för att jag skulle ha den. Köpte till en tröja (och med tröja menar jag kofta) att ha över, för jag går ju som ni vet inte bararmad så help mi gååd..

Men förbannade plagg som typ kräver uppasserskor för att de är smått omöjliga att stänga dragkedjan i ryggen på...

Lite trött, ja. Satt och slumrade i 45 min i jobbets massagefåtölj idag efter jobbet också. Trött nu med, men måste nog ta mig en macka och lite te och sätta mig ner med lite FFVII (jaaa, varje kväll om jag bara kan!) innan det är dags att sussa. Det känns iaf skönt att jag inte behöver känna press på mig att lägga mig runt 20 ikväll. Men med tanke på hur trött jag är så lär jag inte vara vaken så länge till efter det ändå...

Just ja! Och så köpte jag 4 stora nya fina muggar i olika färger från Åhlens, kom förbi på lite te eller kaffe vet ja!

Puss!

Nu är det helg!!

/W

2 kommentarer:

Skoda sa...

oooo, vad jag hade velat komma förbi på lite te eller kaffe. är ju attans att det ska vara så långt. får ta o höras snart iaf.
kram på dig!

Wliri sa...

Skoda: Ooooh, vad jag saknar dig! Har tänkt att ringa massor med gånger, med det blir ju aldrig av. Vi får försöka boka in en skype-dejt vi med. LL Cool J, läser du detta så kan vi ju boka en dejt vi med!