Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 26 oktober 2011

Önskad hårväxt och tidiga mornar

Den enda fördelen med att tvingas gå upp 3.30 är att jag brukar få en liten dos på 10-15 min av Ronon Dex (Stargate Atlantis) medan jag käkar frukost. Kanske ska tillägga att skådisen heter Jason Momoa.

Sååååå fin!

Kan ju bara säga att denna karaktär hamnar i min topp 10-lista av hetingar (som jag förresten kom på inte ens är full, men det är ju bara bra så att man kan hålla ögonen öppna, så att säga ;)

Gluttade även på Khal Drogo (Game of Thrones) när jag fick chansen...

Han är fan en riktig bjässe! Lite för musklig för min smak dock...
INTE för att jag skulle säga nej för den sakens skull...
(I'm a face-girl, om vi säger så. Ansiktet är primärt,
vad jag fastnar för, kroppen är mer ett bihang?)
Men digga håret!

Har inte tittat på nya Conan än.. Men ska..

Nja, vette fan...

Och vad drar vi för slutsats?

Jo, skägg is the shit. Mer skägg åt folket. Fan, jag skulle genast odla eget om jag kunde. Där skulle jag sitta och kamma det, låta bin bygga sina bon i det, låta det fladdra i vinden, doppa det i kaffekoppen, ja, ALLT man nu kan hitta på med skägg. Tänk vad mysigt jag skulle ha det! Fläta skägg OCH smeka brösten, SAMTIDIGT! Ja halleluja..

Men imurrn är jag ledig, och då ska jag sova ut.

/Ms Wannahavvaskägg

3 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Den ena vill ha skägg och den andra en penis... Inga konstigheter...

Simzalaboom sa...

Jag kan tycka att Khal Drogo är jäkligt sexig. Det bara osar sexighet om honom. HET, så att säga...

Hmm... mmm... tror det var allt för denna gång. Klart slut!

Wliri sa...

Simza: Ja, eller hur, jag veeeeet! *dräggel*

Därför tycker jag ändå det var lite märkligt att han inte var föremålet för min lilla crush på en av Game of Thrones-karaktärerna... =)

Och visst vill jag ha en penis jag med, men inte PÅ mig... ;)