Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 12 oktober 2011

Hormoncykler och andra resor

Hellllvete, jag tror det är brunsttider igen, men vad hjälper det när man är ett socialt missfoster?

Och så måste jag packa. Och helst städa, men städningen tror jag jag skippar. Men packa. Hinner inte med det imurrn, måste försöka komma iväg till Byn så snart som möjligt efter jobbet. Har t.o.m. planerat att köpa en falafelrulle från pizzerian som är ca 30m hemifrån (ser det mitt emot mig på andra sidan vägen när jag tittar ut från mitt fönster, och har inte varit där inne en endaste gång än) för att spara så mycket tid som möjligt.

Jaja.

På fredag drar jag iaf till Det Fina Landet och stannar strax över en vecka. Ska bli så skönt!! Det var väldigt många år sen jag tillbringade mer än ett par dagar där. Jag ska softa, äta gott, dricka gott, gå promenader, brottas med älgflugor, förfrysa arschlet på utedasset, drunkna i ån, bada bastu och en massa massa mer!

Ciao!

Inga kommentarer: