Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 10 december 2010

Tentakler är det nya svarta

Skuggan av Hilaya som sitter vid fönstret

Jag har nog missat att skriva att jag ska operera höger handled nästa vecka.. Så nu har jag en del ångest över allt jag inte kommer kunna göra på ett par veckor. Handen kommer ju vara i ett stort och otympligt paket som inte kommer att öppnas förrän dagen innan nyårsafton (om allt går som planerat)

Skuggan av en misstänksam Hilaya som
undrar vad fan matte egentligen håller på med..


Så jag har spelat på min keyboard, jag har ritat lite (Och blivit så himla sugen på att tatuera mig igen. Igen. Går i vågor.) och spelat lite ps2. Och för att vara ärlig så brukar jag ju faktiskt inte rita eller spela piano/keyboard dagarna i ända. Men bara för att jag snart INTE KAN göra det så VILL jag ju såklart det. Vad är det jag har sagt innan? Man kan inte förbjuda sig själv att göra nåt, man måste välja att man inte vill göra det, helt enkelt. Annars går det inte.

Tänkte försöka mig på att lära mig att rita bläckfiskar. Jag tror jag vill ha en sån på övre ryggen och över axlarna. Mmm. Tror det. Ja, alltså inte en levande då. Som en tatuering. Och då tror jag bestämt att det får bli den otroligt talangfulla Johanna på Bluebird Tattoo som får göra jobbet med både motiv och gaddning.

/W

Inga kommentarer: