Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 16 december 2010

Ajaj ojoj

Jahopp.

Nyopererad. Lr ja, snart är det ändå 12 h sen... Det gör lite ont... Men jag får snällt klara mig med alvedon och ibumetin.

Detta gjordes på mig idag. Det gjorde ju inte ont, men det var fan otäckt
när de drog isär med klamrarna och när jag kände att de skar och klippte i mig..
Vart lite skakig när allt var över...


Livet är svårt med endast en vänsterhand när man är högerhänt. Finmotoriken är som på en 3-åring. Toppen.

Jag bävar inför första toabesöket med #2. Det kommer fan vara skit överallt! Djeeesus..'

Nej, jobbigt att skriva med vänster, trots att jag ändå har betydligt högre tempo än kära Mor när hon skriver för fullt...

Ha det!

3 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Pusseni min...
Det är bara att ropa, så kommer storasyster och torkar!!!

Hahaha... såg morsan framför mig direkt... när hon böjer sig fram och pekfingret svävar flera varv över tangentbordet innan hon hittar rätt bokstav...

MsFlams sa...

Även om du kan torka själv så kan du väl ropa på Simza, Snälla!

Wliri sa...

Simza: Jep, hon är ju så snabb.. Fast hon har ju faktiskt blivit lite snabbare på sista tiden ;)

MsFlams: Hmm, kanske borde testa...