Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 2 september 2012

Barfotadans och annat smått och gott

Så var den helgen över också. Vad har jag hunnit med? Jo, jag har sovit en natt i min underbara säng, försovit mig till min klipptid i lördags, fått ringa ett förlåtsomfan-telefonsamtal och boka om och efter många om och men klippt mig. Har även varit på Whitesnakekväll och lyssnat på en fabulös sångerska som jag har äran att känna, och så hann jag och syrran ändå iväg och dansa i ca 40min innan klubben stängde.

Väl i byn mitt i natten så passade jag på att dansa barfota på gatorna till tonerna av Panda DA Panda eftersom skorna gjorde för ont.

Helgen har gett mig en bortdomnad tå, och lite vanlig bakisångest. Jag har haft det bra, med andra ord :)

Nu tänker jag gå och sussa med resten av Muminfamiljen.

Gnatt gnatt!

Inga kommentarer: