Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 5 mars 2012

Vecka 7

Resultat från förra veckan:

-2kg. Oh herrejösses, det trodde jag då verkligen inte, var helt säker på att jag i såna fall skulle ha gått upp 2kg, för jag har verkligen skött maten skitdåligt, inte ätit hemlagad mat typ alls, och moffat godsaker där runt min födelsedag, och även festat till det i helgen. Måste till stor del bero på att jag inte har nån mat i systemet från igår nu när jag vägde mig idag, åt typ 2 rågmackor och sen bara en massa godis och chips, det var ju en bakisdag...

Måtten har ändrats också, -1 cm från midja, under brösten, brösten, vänster överarm, och -0,5cm från vänster vad och höger överarm.

Så nu har jag ett "sunt" midjemått! =)

Lite totalstatistik:

Sen jag vägde som mest: -21,5 kg
Sen start i VK: -6 kg
-15 cm från naveln
-13 cm från midjan (men har inte måttat från början)
-3cm höger överarm
-4cm vänster överarm
-8cm höger lår
-9cm vänster lår
-6cm höger vad
-7cm vänster vad
-10cm under brösten
-10cm brösten

Pepp pepp pepp! Fy fan vad jag är bra!!

Snart väntar en långprommis ute i det härliga vädret!

/Ms Stolt-Över-Sig-Själv

2 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Fiffaan va du är bäst! <3

Wliri sa...

Simza: Nej, du är! <3