Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 4 mars 2012

Konsekvenser och social fobi

Näe fan, ibland (läs oftast) blir jag så jävla trött på mitt konsekvenstänk och överanalyserande av precis allt.

Kan jag inte bara få ha lite kul????

Va? VavavavavaVA?!?!?

Men på tal om kul, fiiifaaan vad roligt jag och Simza har haft det i helgen, älskar den människan så sjukt mycket.

Helgen började i fredags kväll när jag kom hem från jobbet, och Simza redan var på plats hemma hos mig. Hon hade redan hunnit besudla Rutus (ni minns min haj?) .. Kvällen blev inte så lång med tanke på att jag ändå var hemma nån gång efter 22, och vi skulle upp relativt tidigt morgonen efter.

8.45 ringde väckarklockan och det var dags för frukost. Efter lite kaffe och bukfylla styrde vi kosan till mina kossor, för självklart ska ju Simza ha hälsat på en ko. Däremot blev mina tänkta 30 min på stället säkert en över 1,5h, så hela min planering försenades med en sisådär 2h. Vi rattade in på F&S direkt efteråt, och körde stenhårt på konditionsmaskinerna i strax över 1h, sen väntade dusch och bastu. Därefter var det dags att ta sig hem, lämna bilen och ta på lite mascara och ta bussen in till stan för att käka lite. Vi var vrååååålhungriga vid det här laget, och maten smakade utsökt. Förutom en virrig servitör och inga tallrikar att lägga salladen på...

Sen var det bara att åka hem och börja göra sig i ordning för utekvällen. Sådär lagom sent hoppade vi på bussen och halkade fram till krogen. Och det var länge sen jag har haft så himla kul på krogen. Vi lyckades båda med konsten att skapa en perfekt fylla, och vi körde på hela kvällen. Jag hade för en gångs skull fullt sjå med att schasa bort hoppfulla friare! Självklart fylletwittrade jag om händelserna, precis som jag lovat.

Däremot är jag ju så jävla kass på allt det där, så tycker fortfarande så jäkla synd om grabben som frenetiskt försökte fånga min uppmärksamhet (och allt det här INNAN tolvslaget, så där kan man nog anta att han var genuint intresserad, och inte bara nåt desperat kvartövertreragg, uppmuntrad av sin kompis var han också), men som mina mentala blockeringar gjorde det omöjligt för mig att ge honom några uppmuntringar. Tyckte nog att han ändå var lite söt.

Sen hade vi ju diverse märkligt märkligt märkliga typer, som inte verkar fatta ett skit och vi försökte undvika.

Och sen hade vi ju en riktig fining som började prata med mig, och med tanke på att jag inte bara artigt svarade på frågorna, utan faktiskt ställde några till honom själv är ett säkert tecken på att jag var muchos muchos intresserad. Men eftersom jag, som sagt, är ett jävla mähä, så fattar ju inte andra att jag är intresserad när jag är som jag är. Jaja. Bättre lycka nästa gång. Om inte annat, så var ju det där ett bevis på att det faktiskt finns riktigt heta karlar där ute som inte verkar ha nåt emot att ta kontakt med mig.

Nej, sammanfattningsvis så kan jag väl säga att helgen har varit helt fucking underbar, fast utan nåt actual fucking då...

/W

2 kommentarer:

E.T sa...

Du får gå en kurs i det där med att fatta när nån vill ligga ;)

Wliri sa...

E.T: Skulle nog behövas, ja...