Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 12 september 2011

Hångel och tjuvnyp

Jaaaa fiffaaaan!

Vilken galet underbar helg jag har haft det! Har firat Pternos födelsedag genom att åka till Ön tillsammans med både Skoda och LL =) Wunderbar. Har garvat nåt så otroligt mycket!

Festen var självfallet lyckat, och utgången började även den bra. Jag fick nämligen visa leg i dörren till utestället. Jag var tvungen att fråga vad det var för gräns, 20 fick jag till svar, oj, sa jag, det tar jag som en komplimang.. Ja, gör det, sa vakten och klappade mig på ryggen.

Lite trevligt är det ändå att man kan misstas för att vara minst 8 år yngre =) Jag hoppas det hänger med hela mitt liv..

Väl i kön till garderoben så rycker jag till. Varför? Jo, för att nån faktiskt nöp mig i rumpan. Förstår ni hur länge sen det var nån nöp mig i rumpan?? Feministen i mig överröstades visst av min libido, för jag blev löjligt glad.. Jag skyller allt på min snygga klänning. Och min stora (men uppenbarligen klämvänliga) röv.

Hur jag fattar denna boktitel..

Och inte tog det slut där. Jag blev uppbjuden till dans! Förstår ni hur länge sen det var jag blev det?? Go with the flow, liksom.

Ett litet snipp ur konversationen med min danspartner:

Han: -Det här är ju perfekt hångelmusik...
Jag: -Hmm? (tänker: men, är inte det här Bon Jovi?)

lite senare

Han: -Vill du hångla?
Jag: -Njaaae... (tänker: Jag avskyr ju för fan Bon Jovi!)

Vi avlutade dansen med en kram istället, och skildes åt som vänner =)

När fick jag möjligheten att få tacka nej till lite hångel??? Självkänslan fick sig en välbehövlig boost i helgen, om vi säger så.

Nej. Jag måste visst flytta till Ön..


Schyss mig!

Adios!

Inga kommentarer: