Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 12 augusti 2011

Jobba jobba jobba!

Uh uh uh!!

Stress stress stress!!

Ska redovisa xjobbet om mindre än 2v.

Så då ska ju det vara färdigt. Älläääär?? Näe, det är inte färdigt. Skulle skickat diskussionen till handledaren för ett par dagar sen, men vafan, det här med att jobba mer än heltid går inte riktigt ihop med det där att sitta och skriva. Inte heller det här med att sakna familjen, vilket innebär att istället för att sitta och skriva den enda lediga dagen jag hade i veckan så drar jag till Byn för att hälsa på istället...

Och så jobbar jag ju självklart helg. Igen. Jobbade helg senast 2v sen. Jaja, hoppas det flyter på i helgen och att jag kan få åka hem någotsånär när jag borde, så då hinner och orkar jag skriva nåt då istället, för på måndag måste det skickas till folk, och på torsdag MÅSTE det skickas till examinatorn...

GAH!

(fast nu när datum är spikat så finns det ingen återvändo. Ska bli så jävla skönt att äntligen bli färdig!)

/stressboll

Inga kommentarer: