Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 22 augusti 2011

Fiskmunnar och andra cykloper

Jag funderar på att fixa tuttarna. Hittade den här referensbilden, och känner att ja, jag har hittat rätt. Just såna ska jag ha!!

Cykloptuttar ftw!

Nej, skämt åsido, däremot så kommer bilden från en plats som heter awfulplasticsurgery.com. Jag går dit lite då och då för att gotta mig i andras misslyckade/onödiga ingrepp. Ja, jag vet, jag är hemsk.

Min undran är däremot: Alltså, om man nu så in i bövelen har misslyckats med tuttarna, varför i helvete arbetar man som porrskådis/vuxenmodell/nåt åt det hållet? Det går ju inte att direkt att undvika visa upp "behagen". Om man nu inte jobbar inom den tyska porrindustrin och får extra betalt för att vara ett freak?

Ja, jag vet inte. Jag vet bara att jag ska förstora läpparna, och har hittat ett drömpar!

*smack*

/Fröken konstgjord

Inga kommentarer: