Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

lördag 2 april 2011

Snor snor frikkin' everywhere!

Jag är en stackars sjukling. Har sovit pissdåligt de senaste dagarna och idag klev jag (o)frivilligt upp strax efter 8. Jag har väl eg ingen feber förutom bitvis då hela jag känns som en svag och öm säck med huvudvärk, men min snoriga näsa är väl vad som just nu orsakar mest problem. Tillräckligt för att jag ska ge mig på morsans receptbelagda nässpray mot bihåleinflammation, men först ska jag kolla upp den på Fass. Faktiskt. Trots att det var morsan som trugar med det, och mödrar har väl alltid rätt? Men kanske ska vänta lite med det för just nu är jag hungrig som en varg, så det får bli en frukost bestående av bröd med inbakade oliver och tomater, yoghurt och så en stor kopp med äpple- och kanelte till.

Adios!

/W

Inga kommentarer: