Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 7 april 2011

Separator

Sitter och pysslar med Xjobbet. Och eftersom jag är som jag är så behöver jag nåt som lugnar ner mig och får det att kännas att det faktiskt kan vara lite kul det här med att sitta och skriva. Så jag tar till mig Skodas tips om att återupptäcka Radiohead, och då alltså deras nyaste skiva The King of Limbs. Hon lyssnar inte själv på dem, vad jag har förstått, men såg på nån morgonshow där en av gästerna spelade en av låtarna, och då hade hon tänkt att "Det där måste ju vara nåt som Wliri lyssnar på". Behöver jag säga att hon hade rätt? Behöver jag säga att jag gillar? Behöver jag säga att jag saknar Skoda?

Radiohead - Separator



Bästa spåren på skivan?

Codex
Lotus Flower
Little by Little
Separator

/W

PS: Lite rödvin hjälper också till att göra xjobbandet lite mer angenämt..... DS

Inga kommentarer: