Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 1 mars 2011

Sexiga drömmar och bläckfiskar

Hipp hipp hurra!!

För mig själv alltså...

Det är märkligt hur man blir ett helt år äldre på bara en dag...

Så vad har jag gjort idag då? Jo, jag har jobbat. Såklart. Jag passade på att ha födelsedagsfika med Päronen, Simza, Burt och Jaska Paara i söndags, och fick en hel drös med presenter! Läs mer om det HÄR....

Så underbart! Jaska hade ritat till mig! Nu måste jag bara hitta en riktigt bra plats att hänga upp det på!

Tog självklart med mig lite kladdkaka och vispgrädde till jobbet, de är då ena gottegrisar, mina underbara kollegor! =)

Har tänkt att ge mig själv nåt i present också, och har bestämt mig för att beställa lite skivor. Det får bli Grizzly Bears Veckatimest och Yellow House, och Tingseks senaste.

Visserligen så hade min hjärna bestämt sig för att ge mig en rejäl födelsedagspresent i form av förra nattens dröm...












Tyvärr, mina kära läsare, jag måste göra er besvikna genom att avslöja att det inte handlade om avancerade sexlekar med dvärgar (alltså inte kortväxta människor, utan the real deal från typ Sagan om Ringen eller från Terry Pratchets Skivvärld), utan var väldigt oskyldigt. Men rart nog för att jag skulle le varje gång jag mindes den =) Wunderbar! Ibland gillar jag min hjärna. Faktiskt!

Men nu måste jag lägga mig, ska upp 4.30 imurrn för att jobba igen. Förresten så var det en bra dag på jobbet, och jag slutade i tid! Sen pussade jag på en kalv för första gången, det var rätt slemmigt, men lite sött var det allt.

Tchüss!

/W, lite äldre, lite visare

2 kommentarer:

MsFlams sa...

Grattis i efterskott!

Wliri sa...

MsFlams: Tackar!