Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 10 maj 2010

Voi vittu kun vituttaa!

Yss, jag hatar att känna såhär. Jag är väldigt kluven inför morgondagen, men det är bara att bita ihop och traggla sig igenom skiten. Jag måste tro på att jag kan hantera vad som än kommer.

Inte har jag gjort nåt vettigt överhuvudtaget idag heller. Comes with the territory antar jag.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, förutom att jag just nu känner mig lite rädd, ångestfylld och jääävligt förbannad. Voi vittu kun vituttaa! Saatanan vittumainen tilanne ja muutakin paskaa riittää saatana vaikka kuuhun asti (övers. Fan att det ska fittas så förbannat! En jävla skitsituation är vad det är och annat skit både räcker och blir över!)!

Men utan att helt sjunka ner i sörjan så har jag med noggrannhet valt ut Veckans Skägg. Jag ger er:

WTF? Så jävla fiffigt om man snabbt vill bli incognito! XD



Ska tillägga att jag verkligen ser fram emot denna helg då jag ska iväg på kryssning med min bästa systra Simza, hennes Burt och hans partner in crime. Ska även träffa en av mina underbara kusiner som hoppar på i Helsinki så att vi kan festa tillsammans hela vägen tillbaka till Stockholm. WONDERFUL!! Nåt att se fram emot, det behövs.

/Wliri

Inga kommentarer: